miercuri, 8 mai 2013

Tarta( Quiche) cu spanac





Buna dragii mei. Nu am nici o scuza ca mi-am abandonat blogul dar pur si simplu nu am avut nici o inspiratie de a scrie, de a posta si de aici absenta mea de cateva luni incoace. Mancare am facut normal familiei mele dar sa o spun pe cea dreapta m-am axat mai mult pe partea cu torturile pentru ca imi aduc o satisfactie mai mare, decorarea unui tort imi provoaca o placere mai mare decat pregatirea unei retete noi.
De data mi-am facut timp sa si pozez o tarta cu spanac daca tot este din abudenta si e foarte ieftin.

Ingrediente:
Pt aluat:

250 g faina
150 unt de la frigider 
putina sare
1 galbenus
5 linguri apa

Umplutura:

1 kg spanac
400 g branza telemea (Napolact am pus eu de oaie si vaca)
2 oua
2 cepe calite 
5 catei de usturoi
sare
piper

parmesan sau cascaval

Aluatul de tarta se face foarte usor, se adauga faina intr-un castron, se taie untul cubulete, se adauga sarea si galbenusul de ou si se amesteca cu mana formand un alut. Treptat adaugam 5 linguri de apa rece, maxim 8 in caz ca aluatul nu devine elastic. Punem compozitia la rece pentru cel putin 30 minute.

Intre timp spanacul se spala si se pune la fiert vreo 10 minute. Cand e fiert se scurge de apa si se toaca cu un cutit. Adaugam branza taiata cubulete, 2 oua, 2 cepe calite in prealabil, cativa catei de usturoi dupa gust, sare si piper. Amestecam si lasam deoparte.


Aluatul de tarta se intinde pe o masa pe care am pus putina faina. Eu am intins dupa ochi iar surplusul l-am indoit. Forma se unge cu putin ulei si apoi se tapeteaza cu faina.
Se inteapa cu furculita si se pune in cuptor pentru 10 minute la 170 grade.


Dupa 10 minute se adauga compozitia de spanac iar deasupra se presara parmesan sau cascaval.

Se introduce din nou la cuptor pentru 20 minute tot la 170 grade.

Se lasa sa se raceasca putin si se feliaza.

Este foarte gustoasa, o puteti incerca si voi.
Pofta buna!!!







2 comentarii:

Nicoleta spunea...

Arata foarte bine!

Sara spunea...

Tarta asta arata genial, imi place mult spanacul deci o sa incerc si eu reteta cat de curand, sper sa imi iasa!

Pop Culture&Fashion Magic

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons